1. Przygotowanie sesji
- Określ cel sesji
- Zaproś odpowiednich członków zespołu
- Przygotuj niezbędne materiały i dane
2. Wykorzystanie tablicy pomysłów Clickup
- Wybierz odpowiedni szablon lub zacznij od czystej tablicy
- Udostępnij tablicę wszystkim uczestnikom
- Zachęć do dodawania pomysłów w formie wirtualnych karteczek samoprzylepnych
3. Techniki burzy mózgów w Clickup
Brainwriting
- Poproś uczestników o dodawanie pomysłów na tablicy przez określony czas
- Następnie pozwól na rozwijanie i komentowanie pomysłów innych
Odwrócona burza mózgów
- Zdefiniuj problem na tablicy
- Poproś uczestników o wymyślanie powodów, dla których problem mógłby wystąpić
- Następnie szukajcie rozwiązań dla tych potencjalnych przyczyn
4. Organizacja pomysłów
- Grupuj podobne idee
- Używaj kolorów lub etykiet do kategoryzacji
- Twórz połączenia między powiązanymi pomysłami
5. Ocena i priorytetyzacja
- Stwórz macierz 2×2 na tablicy, np. z osiami „Wpływ” i „Wysiłek”
- Przenieś pomysły do odpowiednich kwadrantów
- Użyj głosowania lub systemu punktowego do wybrania najlepszych idei
6. Przekształcanie pomysłów w działania
- Utwórz zadania bezpośrednio z elementów na tablicy
- Przypisz odpowiedzialności
- Ustaw terminy i priorytety
7. Śledzenie postępów
- Regularnie przeglądaj tablicę pomysłów
- Aktualizuj status zadań
- Wracaj do odrzuconych pomysłów, które mogą stać się przydatne w przyszłości
Podsumowanie
Skontaktuj się z nami już dziś – Pomożemy Tobie wdrożyć ClickUp kompleksowo!
Kliknij poniżej, aby dowiedzieć się więcej!
Umów się na bezpłatne konsultacje
ClickUp Wiki – Twoja baza wiedzy w jednym miejscu
W ClickUp dokumenty można oznaczyć jako wiki, ale do czego to służy? W tym artykule przedstawimy, czym jest wiki i jak z niego korzystać. Najpierw jednak – kto może tworzyć wiki? Użytkownicy na...
Dokumenty ClickUp – Więcej niż zwykłe notatki
Dokumenty, tak zwane Doc, to jeden z elementów struktury ClickUp. Jeżeli potrzebujesz coś odnotować, stworzyć dokumentację lub nawet wiki firmowe, Dokumenty ClickUpowe to świetne miejsce na to. W...
Jak stworzyć skuteczny 30-60-90-dniowy plan wdrożenia pracownika?
Rozpoczęcie nowej pracy to ekscytujący, ale często stresujący czas. Jako nowi pracownicy, mamy wiele do nauczenia się i zrozumienia w krótkim czasie. To właśnie tutaj plan 30 60 90 ma ogromny wpływ...