Czy epiki istnieją w ClickUp?
Jak więc stworzyć epiki w ClickUp?
- Tagi:
Używając tagów, możesz ustawić te nazwy blisko tytułów zadań, dzięki czemu będą łatwe w znalezieniu.
- Tak wygląda przykładowa struktura z dodanymi tagami
- Custom field:
Drugim sposobem, bardzo podobnym jest ustawienie custom field o nazwie „typ zadania”. Jest to bardzo podobne do tagów, tylko że wyświetla się w kolumnach, zamiast przy nazwie zadania
- Relacje:
Innym, bardziej zaawansowanym sposobem jest zastosowanie relacji. Nie zawsze jest to warte wykorzystania, ponieważ zautomatyzowanie tego jest nie łatwe. Więc kiedy warto to wykorzystać? Jeśli epic znajduje się na jednej liście, a podzadania mają znaleźć się na listach różnych pracowników, w takiej sytuacji warto wykorzystać relacje. Wystarczy przypiąć zadanie za pomocą funkcji link task. W ten sposób, możemy mieć dostęp do wszystkich zadań pracowników z różnych list w jednym miejscu.
Podsumowanie
Skontaktuj się z nami już dziś – Pomożemy Tobie wdrożyć ClickUp kompleksowo!
Kliknij poniżej, aby dowiedzieć się więcej!
Umów się na bezpłatne konsultacje
Jak stworzyć skuteczny 30-60-90-dniowy plan wdrożenia pracownika?
Rozpoczęcie nowej pracy to ekscytujący, ale często stresujący czas. Jako nowi pracownicy, mamy wiele do nauczenia się i zrozumienia w krótkim czasie. To właśnie tutaj plan 30 60 90 ma ogromny wpływ...
ClickUp – Wprowadzenie do zakładki Home
Nowi użytkownicy, kiedy otwierają ClickUp po raz pierwszy, są zazwyczaj zdezorientowani ilością okien w zakładce Home. W tym krótkim artykule postanowiliśmy opisać wszystkie karty dostępne w...
Jakie uczucia kupują moi klienci? Refleksje inspirowane książką „Mit przedsiębiorczości”
Często mówi się, że klienci nie kupują produktów ani usług — kupują emocje, które te produkty lub usługi im przynoszą. To zdanie zyskało nowe znaczenie, kiedy sięgnąłem po książkę "Mit...