Czy epiki istnieją w ClickUp?
Jak więc stworzyć epiki w ClickUp?
- Tagi:
Używając tagów, możesz ustawić te nazwy blisko tytułów zadań, dzięki czemu będą łatwe w znalezieniu.
- Tak wygląda przykładowa struktura z dodanymi tagami
- Custom field:
Drugim sposobem, bardzo podobnym jest ustawienie custom field o nazwie „typ zadania”. Jest to bardzo podobne do tagów, tylko że wyświetla się w kolumnach, zamiast przy nazwie zadania
- Relacje:
Innym, bardziej zaawansowanym sposobem jest zastosowanie relacji. Nie zawsze jest to warte wykorzystania, ponieważ zautomatyzowanie tego jest nie łatwe. Więc kiedy warto to wykorzystać? Jeśli epic znajduje się na jednej liście, a podzadania mają znaleźć się na listach różnych pracowników, w takiej sytuacji warto wykorzystać relacje. Wystarczy przypiąć zadanie za pomocą funkcji link task. W ten sposób, możemy mieć dostęp do wszystkich zadań pracowników z różnych list w jednym miejscu.
Podsumowanie
Skontaktuj się z nami już dziś – Pomożemy Tobie wdrożyć ClickUp kompleksowo!
Kliknij poniżej, aby dowiedzieć się więcej!
Umów się na bezpłatne konsultacje
Dotacje Unijne – Jak Znaleźć Wsparcie na Rozwój Biznesu?
Dotacje unijne to doskonałe źródło finansowania dla firm, organizacji oraz jednostek samorządu terytorialnego, które chcą rozwijać swoje projekty. Jednak wiele osób nie wie, gdzie szukać informacji...
Zanurkowaliśmy w czeluści Internetu abyś Ty tego nie musiał robić i sprawdziliśmy ile jest systemów takich jak ClickUp
Zarządzanie projektami, zadaniami oraz efektywne zarządzanie czasem to klucz do sukcesu zarówno małych zespołów, jak i dużych organizacji. Na rynku istnieje wiele zaawansowanych narzędzi, które...
ClickUp Wiki – Twoja baza wiedzy w jednym miejscu
W ClickUp dokumenty można oznaczyć jako wiki, ale do czego to służy? W tym artykule przedstawimy, czym jest wiki i jak z niego korzystać. Najpierw jednak – kto może tworzyć wiki? Użytkownicy na...