Czy epiki istnieją w ClickUp?
Jak więc stworzyć epiki w ClickUp?
- Tagi:
Używając tagów, możesz ustawić te nazwy blisko tytułów zadań, dzięki czemu będą łatwe w znalezieniu.
- Tak wygląda przykładowa struktura z dodanymi tagami
- Custom field:
Drugim sposobem, bardzo podobnym jest ustawienie custom field o nazwie „typ zadania”. Jest to bardzo podobne do tagów, tylko że wyświetla się w kolumnach, zamiast przy nazwie zadania
- Relacje:
Innym, bardziej zaawansowanym sposobem jest zastosowanie relacji. Nie zawsze jest to warte wykorzystania, ponieważ zautomatyzowanie tego jest nie łatwe. Więc kiedy warto to wykorzystać? Jeśli epic znajduje się na jednej liście, a podzadania mają znaleźć się na listach różnych pracowników, w takiej sytuacji warto wykorzystać relacje. Wystarczy przypiąć zadanie za pomocą funkcji link task. W ten sposób, możemy mieć dostęp do wszystkich zadań pracowników z różnych list w jednym miejscu.
Podsumowanie
Skontaktuj się z nami już dziś – Pomożemy Tobie wdrożyć ClickUp kompleksowo!
Kliknij poniżej, aby dowiedzieć się więcej!
Umów się na bezpłatne konsultacje
ERP i CRM dla architektów
Efektywne zarządzanie projektami i relacjami z klientami ma dla architektów kluczowe znaczenie. Architekci stają przed wyzwaniem koordynacji złożonych projektów, śledzenia czasu pracy i utrzymywania...
Co to Workflow? Kompletny Przewodnik dla Początkujących
Efektywność i produktywność stanowią klucze do sukcesu w świecie biznesu. Coraz więcej firm zadaje sobie pytanie, czym jest workflow? Workflow, czyli przepływ pracy, to systematyczne podejście do...
Jak prowadzić Burzę mózgów z Clickup
Burza mózgów to kluczowy element procesu kreatywnego w każdym zespole. Dzięki narzędziom takim jak Clickup, możemy znacznie usprawnić ten proces, szczególnie w przypadku pracy zdalnej. Oto jak...