Czy epiki istnieją w ClickUp?
Jak więc stworzyć epiki w ClickUp?
- Tagi:
Używając tagów, możesz ustawić te nazwy blisko tytułów zadań, dzięki czemu będą łatwe w znalezieniu.
- Tak wygląda przykładowa struktura z dodanymi tagami
- Custom field:
Drugim sposobem, bardzo podobnym jest ustawienie custom field o nazwie „typ zadania”. Jest to bardzo podobne do tagów, tylko że wyświetla się w kolumnach, zamiast przy nazwie zadania
- Relacje:
Innym, bardziej zaawansowanym sposobem jest zastosowanie relacji. Nie zawsze jest to warte wykorzystania, ponieważ zautomatyzowanie tego jest nie łatwe. Więc kiedy warto to wykorzystać? Jeśli epic znajduje się na jednej liście, a podzadania mają znaleźć się na listach różnych pracowników, w takiej sytuacji warto wykorzystać relacje. Wystarczy przypiąć zadanie za pomocą funkcji link task. W ten sposób, możemy mieć dostęp do wszystkich zadań pracowników z różnych list w jednym miejscu.
Podsumowanie
Skontaktuj się z nami już dziś – Pomożemy Tobie wdrożyć ClickUp kompleksowo!
Kliknij poniżej, aby dowiedzieć się więcej!
Umów się na bezpłatne konsultacje
Integracja ClickUp i Kalendarz Google – Twój nowy sposób na zarządzanie czasem
Wyobraź sobie, że Twoje zadania i wydarzenia spotkają się w jednym miejscu. Bez przeskakiwania między aplikacjami, bez chaosu – wszystko zorganizowane w jednym widoku. Integracja ClickUp z...
Jak zacząć zarządzać zespołem po wdrożeniu ClickUp? Poradnik dla managerów na start
Wdrożenie ClickUp to ważny krok w stronę uporządkowania pracy, większej przejrzystości i lepszego zarządzania zadaniami w firmie. Ale każdy, kto zarządza zespołem wie, że samo wprowadzenie narzędzia...
Integracja ProBackup i ClickUp
Integracja ClickUp z ProBackup to istotne rozwiązanie dla zespołów, które pragną zabezpieczyć swoje dane projektowe przed utratą oraz zapewnić ich łatwe odzyskiwanie. ClickUp to wszechstronna...