Czy epiki istnieją w ClickUp?
Jak więc stworzyć epiki w ClickUp?
- Tagi:
Używając tagów, możesz ustawić te nazwy blisko tytułów zadań, dzięki czemu będą łatwe w znalezieniu.
- Tak wygląda przykładowa struktura z dodanymi tagami
- Custom field:
Drugim sposobem, bardzo podobnym jest ustawienie custom field o nazwie „typ zadania”. Jest to bardzo podobne do tagów, tylko że wyświetla się w kolumnach, zamiast przy nazwie zadania
- Relacje:
Innym, bardziej zaawansowanym sposobem jest zastosowanie relacji. Nie zawsze jest to warte wykorzystania, ponieważ zautomatyzowanie tego jest nie łatwe. Więc kiedy warto to wykorzystać? Jeśli epic znajduje się na jednej liście, a podzadania mają znaleźć się na listach różnych pracowników, w takiej sytuacji warto wykorzystać relacje. Wystarczy przypiąć zadanie za pomocą funkcji link task. W ten sposób, możemy mieć dostęp do wszystkich zadań pracowników z różnych list w jednym miejscu.
Podsumowanie
Skontaktuj się z nami już dziś – Pomożemy Tobie wdrożyć ClickUp kompleksowo!
Kliknij poniżej, aby dowiedzieć się więcej!
Umów się na bezpłatne konsultacje
ClickUp jako program do zarządzania firmą
Skuteczne zarządzanie firmą to klucz do sukcesu. Jako przedsiębiorcy, wciąż poszukujemy narzędzi, które pomogą nam usprawnić nasze działania i zwiększyć wydajność. W tym kontekście, ClickUp wyróżnia...
Wdrożenie ClickUp w Fundacji Bank Mleka Kobiecego
Fundacja Bank Mleka Kobiecego zarządzana przez dr hab. Aleksandrę Wesołowską, zmierzyła się z wyzwaniem związanym z dynamicznym rozwojem i potrzebą optymalizacji pracy zespołu. Aby lepiej...
Efektywne zarządzanie czasem w ClickUp
ClickUp to zaawansowane narzędzie do zarządzania projektami i zadaniami, które wyróżnia się szerokim zakresem funkcji, umożliwiając kompleksową kontrolę nad procesami i efektywniejsze zarządzanie...