Czy epiki istnieją w ClickUp?
Jak więc stworzyć epiki w ClickUp?
- Tagi:
Używając tagów, możesz ustawić te nazwy blisko tytułów zadań, dzięki czemu będą łatwe w znalezieniu.
- Tak wygląda przykładowa struktura z dodanymi tagami
- Custom field:
Drugim sposobem, bardzo podobnym jest ustawienie custom field o nazwie „typ zadania”. Jest to bardzo podobne do tagów, tylko że wyświetla się w kolumnach, zamiast przy nazwie zadania
- Relacje:
Innym, bardziej zaawansowanym sposobem jest zastosowanie relacji. Nie zawsze jest to warte wykorzystania, ponieważ zautomatyzowanie tego jest nie łatwe. Więc kiedy warto to wykorzystać? Jeśli epic znajduje się na jednej liście, a podzadania mają znaleźć się na listach różnych pracowników, w takiej sytuacji warto wykorzystać relacje. Wystarczy przypiąć zadanie za pomocą funkcji link task. W ten sposób, możemy mieć dostęp do wszystkich zadań pracowników z różnych list w jednym miejscu.
Podsumowanie
Skontaktuj się z nami już dziś – Pomożemy Tobie wdrożyć ClickUp kompleksowo!
Kliknij poniżej, aby dowiedzieć się więcej!
Umów się na bezpłatne konsultacje
Nowy Rok, nowe horyzonty! 🎉Niech 2025 przyniesie wam same sukcesy!✨
Z okazji Nowego Roku życzymy wszystkim przedsiębiorcom wielu sukcesów, niekończącej się motywacji oraz innowacyjnych pomysłów na rozwój firm. Niech nadchodzące miesiące będą pełne inspiracji,...
Custom Task ID w ClickUp: Czym jest i dlaczego warto go stosować?
W środowisku zarządzania projektami, w systemach takich jak ClickUp, organizacja zadań ma kluczowe znaczenie. Jedną z funkcji, które mogą znacząco poprawić efektywność pracy, jest Custom Task ID. W...
Jak radzić sobie z prokrastynacją i brakiem motywacji
Prokrastynacja, znana również jako przekładanie na później, to tendencja do odkładania zadań na później lub do ostatniej chwili, nawet jeśli istnieją ważne powody, by zająć się nimi od razu. Jest to...