Nowi użytkownicy, kiedy otwierają ClickUp po raz pierwszy, są zazwyczaj zdezorientowani ilością okien w zakładce Home. W tym krótkim artykule postanowiliśmy opisać wszystkie karty dostępne w zakładce Home. Zakładka ta pomaga w codziennej organizacji pracy osobistej. Wszystkie te karty można dowolnie przesuwać, zmieniać ich wielkość lub schować, jeśli są nie potrzebne. Proszę pamiętać, że nie wszystkie karty są widoczne dla użytkownika typu gość.

 

Omówienie kart

  1. AI StandUP
  2. Jest to funkcja do pisania podsumowania z przed ostatnich 7 dni. AI jest wciąż rozwijane przez ClickUp, dlatego odpowiedź w tej karcie może być nie kompletna. Opcja dostępna kiedy ClickUP AI jest aktywne w twojej przestrzeni.

    Karta jest dostępna dla każdego użytkownika

  3. Recents
  4. Karta Recents (Ostatnie) pokazuje zadania nad którymi ostatnio się pracowało. Przydatne jeśli chce się szybko wrócić do zadania nad którym się nie dawno pracowało, a zgubiło się w natłoku pracy.

    Karta jest dostępna dla każdego użytkownika

  5. Agenda
  6. Pokazuje zadania do wykonania na dany dzień. Po zintegrowaniu z zewnętrznym kalendarzem, pokazuje również zadania z poza ClickUpa

    Karta jest dostępna dla każdego użytkownika

  7. My Work
  8. Karta, która jest przez nas uważana za najważniejszą, ponieważ upraszcza organizację w codziennej pracy. Ta karta wyświetla wszystkie zadanie, które zostały przypisane do użytkownika za pomocą pola assignee. Wyświetla zadania w 4 rubrykach: Today (na dziś), Overdue (zadania po terminie), Next (zadania do wykonania w następnych dniach), Unscheduled (Zadania które nie mają przypisane żadnej daty).

    Karta jest dostępna dla każdego użytkownika

  9. Assigned to me
  10. Podobnie jak my work, ta karta pokazuje wszystkie zadania przypisane do użytkownika, tylko w formie zwykłej listy bez takiego podziału. W tej karcie działa sortowanie, można też filtrować widok czy wyszukać p zadania. Wygodne dla kogoś, kto chce zobaczyć swoje wszystkie zadania w formie jednej listy

    Karta jest dostępna dla każdego użytkownika

  11. Personal list
  12. Jest to karta zawierająca osobiste zadania nie widoczne dla nikogo innego, zadania są tworzone nie zależnie od całej przestrzeni ClickUpa. Można potraktować to jako dodatkową listę to do.

    Karta jest dostępna tylko dla pełnych użytkowników

  13. Assigned comments
  14. Wyświetla komentarze które zostały przypisane do użytkownika jak do zrobienia.

    Karta jest dostępna dla każdego użytkownika

  15. LineUp
  16. Ta karta służy do organizacji pracy po przez dodawanie najważniejszych zadań do zrobienia na tą listę. Można tworzyć nowe zadania prosto na tej karcie, lub klikając prawym przyciskiem już na stworzonym wcześniej zadaniu, następnie Add to i LineUp. Spowoduje to dodanie tego zadania na tą listę i będzie tam się pojawiać dopóki ręcznie się tego zadania nie odepnie klikając Clear. Wykorzystując strzałki można przesuwać zadania do góry i do dołu, ustawiając je od najważniejszych do tych najmniej ważnych

    Karta jest dostępna dla każdego użytkownika

  17. Reminders
  18. Ta karta służy do tworzenia przypominajek. Można je stworzyć ręcznie tutaj, albo kliknąć przy dowolnym zadaniu Remind me, wybrać datę kiedy ma wejść powiadomienie i te zadanie będzie się wyświetlać w tej karcie w widoku przypominającym ten z My Work

    Karta jest dostępna dla każdego użytkownika

 

Z jakiej karty najlepiej jest skorzystać?

Każda karta ma swoje zastosowanie, ale funkcje niektórych kart nakładają się na siebie, dlatego najlepiej jest samemu zrobić testy tych kart i zdecydować, która karta najbardziej pasuje do swojego zapotrzebowania. Naszym zdaniem najbardziej przydatną kartą jest karta My Work, ponieważ idealnie sprawdza się w codziennej rutynie sprawdzania swoich zadań.

 

Skontaktuj się z nami już dziś – Pomożemy Tobie wdrożyć ClickUp kompleksowo!

Kliknij poniżej, aby dowiedzieć się więcej!
Umów się na bezpłatne konsultacje

Powiązane wpisy