Omówienie kart
- AI StandUP
- Recents
- Agenda
- My Work
- Assigned to me
- Personal list
- Assigned comments
- LineUp
- Reminders
Jest to funkcja do pisania podsumowania z przed ostatnich 7 dni. AI jest wciąż rozwijane przez ClickUp, dlatego odpowiedź w tej karcie może być nie kompletna. Opcja dostępna kiedy ClickUP AI jest aktywne w twojej przestrzeni.
Karta jest dostępna dla każdego użytkownika
Karta Recents (Ostatnie) pokazuje zadania nad którymi ostatnio się pracowało. Przydatne jeśli chce się szybko wrócić do zadania nad którym się nie dawno pracowało, a zgubiło się w natłoku pracy.
Karta jest dostępna dla każdego użytkownika
Pokazuje zadania do wykonania na dany dzień. Po zintegrowaniu z zewnętrznym kalendarzem, pokazuje również zadania z poza ClickUpa
Karta jest dostępna dla każdego użytkownika
Karta, która jest przez nas uważana za najważniejszą, ponieważ upraszcza organizację w codziennej pracy. Ta karta wyświetla wszystkie zadanie, które zostały przypisane do użytkownika za pomocą pola assignee. Wyświetla zadania w 4 rubrykach: Today (na dziś), Overdue (zadania po terminie), Next (zadania do wykonania w następnych dniach), Unscheduled (Zadania które nie mają przypisane żadnej daty).
Karta jest dostępna dla każdego użytkownika
Podobnie jak my work, ta karta pokazuje wszystkie zadania przypisane do użytkownika, tylko w formie zwykłej listy bez takiego podziału. W tej karcie działa sortowanie, można też filtrować widok czy wyszukać p zadania. Wygodne dla kogoś, kto chce zobaczyć swoje wszystkie zadania w formie jednej listy
Karta jest dostępna dla każdego użytkownika
Jest to karta zawierająca osobiste zadania nie widoczne dla nikogo innego, zadania są tworzone nie zależnie od całej przestrzeni ClickUpa. Można potraktować to jako dodatkową listę to do.
Karta jest dostępna tylko dla pełnych użytkowników
Wyświetla komentarze które zostały przypisane do użytkownika jak do zrobienia.
Karta jest dostępna dla każdego użytkownika
Ta karta służy do organizacji pracy po przez dodawanie najważniejszych zadań do zrobienia na tą listę. Można tworzyć nowe zadania prosto na tej karcie, lub klikając prawym przyciskiem już na stworzonym wcześniej zadaniu, następnie Add to i LineUp. Spowoduje to dodanie tego zadania na tą listę i będzie tam się pojawiać dopóki ręcznie się tego zadania nie odepnie klikając Clear. Wykorzystując strzałki można przesuwać zadania do góry i do dołu, ustawiając je od najważniejszych do tych najmniej ważnych
Karta jest dostępna dla każdego użytkownika
Ta karta służy do tworzenia przypominajek. Można je stworzyć ręcznie tutaj, albo kliknąć przy dowolnym zadaniu Remind me, wybrać datę kiedy ma wejść powiadomienie i te zadanie będzie się wyświetlać w tej karcie w widoku przypominającym ten z My Work
Karta jest dostępna dla każdego użytkownika
Z jakiej karty najlepiej jest skorzystać?
Skontaktuj się z nami już dziś – Pomożemy Tobie wdrożyć ClickUp kompleksowo!
Kliknij poniżej, aby dowiedzieć się więcej!
Umów się na bezpłatne konsultacje
Custom Task ID w ClickUp: Czym jest i dlaczego warto go stosować?
W środowisku zarządzania projektami, w systemach takich jak ClickUp, organizacja zadań ma kluczowe znaczenie. Jedną z funkcji, które mogą znacząco poprawić efektywność pracy, jest Custom Task ID. W...
Jak radzić sobie z prokrastynacją i brakiem motywacji
Prokrastynacja, znana również jako przekładanie na później, to tendencja do odkładania zadań na później lub do ostatniej chwili, nawet jeśli istnieją ważne powody, by zająć się nimi od razu. Jest to...
Rodzaje podejść i metodologii zarządzania projektami
Metodyki zarządzania projektami mają ogromne znaczenie dla sukcesu organizacji. Właściwe podejście do prowadzenia projektów może mieć wpływ na wyniki, efektywność i innowacyjność firm. Od...